Friday, March 18, 2011

holiday time !

today cukup seminggu (12 MARCH)
AKU ,laki ku , ika , and laki nya pegy sunway .
seronok ok !

first time jugak la dapat kua jao2 wif kawan dan juga laki ku tercinta :)
teringat balik iklan ape ntah time aku kecik2 dulu. apek tu cakap . 
"kenape ? ta pecaya  ke ?? "
yelah mane la mak aku bagi kua sejao tu. dashat kan ? miracle kan ?
oh yaa tidak keterlupaan tanpa pengetahuan abah ok .
tu yang penting..


hmmp, semput nak tulis panjang2.

lokasi menggedik: 
DANAU KOTA
SUNWAY PYRAMID

SUNWAY LAGOON

ape yang dapat aku ckp kat sini : 

- jalan dye kalau aku lalu 10 kali pon belum tentu aku hingat. 
simpang siur kot. macamne nak dok KL cmni ?

- dengan driver dye drift ta bley tahan..
ingat mati je time uh. tobat tanak naik shahir bawak lagy ika oiii ! 
aku bawak kereta pon lagy selamat. huuu

-tak pecaya naik top gun (name kampong)
- berjalan di kota pyramid dgn tersayang n rakan . auwww !

-memori paling2 berharga untuk kita AZ & AM :)

i love u.
muke keterujaan :)







No comments:

Post a Comment